خرید بک لینک قوی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک قوی


سپاهان درب
اسپیلی بخش دیلمان شهرستان سیاهکل
زیردریایی «فاتح» به نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود
تیر چراغ برق وسط خیابان در مسجدسلیمان

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

ساعاتی پیش درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در روستای داوود آباد قرچک رخ داد.

بلومبرگ اعلام کرد که رئیس سازمان سیا و معاون مشاور امنیت ملی آمریکا در ۲۱ خردادماه در جریان سفری محرمانه به عمان، درباره روابط خوب مسقط با تهران به سلطان این کشور هشدار دادند.

در روز سه شنبه قیمت نفت، به کمترین حد خود در هفت ماه گذشته رسید. علت این امر افزایش تولید چندین تولید کننده اصلی بوده است. این افزایش تولید ها به رغم تلاش اوپک برای کاهش تولید نفت و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا است و موجب شده که تجار به توانایی اوپک برای ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا و در پی آن افزایش قیمت نفت شک کنند.

یک منبع امنیتی در استان نینوا روز جمعه اعلام کرد: گروه تروریستی داعش نماز و خطبه های جمعه را در عموم مساجد منطقه تلعفر لغو و به عناصر خود برگه ای موسوم به «کارت ورود به بهشت» اعطا کرد.

نکاح، عقدی است که به موجب آن، زن و مرد به منظور تشکیل خانواده و زندگی مشترک خانوادگی قانونا با هم متحد می‌شوند و با انعقاد این پیمان، حقوقی مادی و معنوی برای طرفین آن ایجاد می‌شود؛ از جمله مسائل مهم در ارتباط با نهاد خانواده و ایجاد تعادل و آرامش میان زوجین، شناسایی این حقوق و به علاوه، تکالیف زوجین در قبال هم است.

این پیمانه موضوعاتی همچون عقب نشینی دسته جمعی نماگرهای بورس، افزایش بهای سکه و پیش بینی ادامه روند نزولی بهای طلا در هفته آینده، نفت سبک ایران کمتر از ۴۵ دلار، کاهش 58 ریالی دلار و رشد 95 ریالی یورو، خرمای درجه‌ یک ایرانی با بسته بندی پاکستانی، ایران از بلاروس شیرخشک و کره وارد می‌کند و اشتغال‌زایی جنرال موتورز در آمریکا را در بر دارد.

این پیمانه موضوعاتی همچون رشد ۸ واحدی شاخص کل بورس، قیمت انواع سکه، عقب نشینی طلا و نقره در بازار جهانی فلزات گرانبها، سقوط نفت به کمترین سطح در هفت ماه گذشته، تردید توتال برای توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی، افت اندک دلار در کنار رشد یورو و درهم، ابلاغ قانون لزوم استفاده از کارت سوخت، گفتگوی جنجالی درباره ساماندهی مؤسسات مالی و اعتباری و نگاه ویژه هواپیمایی قطر به خطوط پروازی در ایران را در بر دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر این‌که یک صیاد بوشهری در تیراندازی گارد مرزبانی عربستان کشته شده است، با اظهار تاسف از این موضوع، گفت: موضوع مورد اشاره در حال بررسی است.

فرنوش شیخی ملی پوش والیبال بانوان در پستی اینستاگرامی برای همسرش کاوه رضایی آرزوی موفقیت کرد.

فیلمی از سرقت لوازم خودرو 206 در یکی از خیابان‌های شهر مشهد را مشاهده می‌نمایید.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/